آراد آهن آراد آهن .

آراد آهن

مشخصات قوطی آهنی و بررسی قیمت قوطی

 

 

 

 

بررسی قیمت قوطی

قوطی آهنی نوعی پروفیل تو خالی است که در کشور آمریکا و برخی کشورهای دیگر به آن HSS می‌گویند. HSS در واقع مخفف  Hollow Structural Sections است و به معنای پروفیل فلزی با مقطع تو خالی است .

انواع قوطی و پروفیل

در واقع قوطی یک نوع پروفیل است که از آن برای مصارف خاصی استفاده می‌شود  و دارای سطح مقطع مستطیلی یا مربعی است

کاربرد قوطی پروفیل

برای مطالعه مقاله مربوط به راهنمای خرید قوطی وبررسی قیمت قوطی کلیک کنید

قوطی مبلی

قوطی مبلی به پروفیل سبک نیز معروف است و از آن برای صنایع مختلفی مانند ساخت دوچرخه، لوازم خانگی، مبلمان مانند فرفوژه، کانکس و … استفاده می‌شود. قیمت قوطی مبلی بر اساس وزن آن محاسبه می‌شود.

قوطی صنعتی

قوطی صنعتی از استحکام زیادی برخوردار است و در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی بسیار مقاوم است و از آن برای ساخت و سازهای بزرگ استفاده می شود.

برای مطالعه مقاله تفاوت قوطی سبک و سنگین کلیک کنید.

قوطی گالوانیزه

قوطی گالوانیزه از ورق فولادی ساخته میشود که توسط فلز روی پوشش داده می شود که به دلیل خاصیت ضد زنگ، ضد خوردگی و ضد سایشی که دارد، بسیار پرمصرف است

برای مطالعه مقاله محاسبه آنلاین وزن قوطی و بررسی قیمت قوطی کلیک کنید.

انواع پروفیل از لحاظ کاربرد

پروفیل‌ها را به طور کل در دو دسته باز و بسته تقسیم می‌کنند. پروفیل‌های بسته شامل پروفیل‌هایی همچون پروفیل UPVC، لوله و قوطی، در و پنجره می شوند و شکل ظاهری متفاوتی با پروفیل‌های باز دارند. تیرآهن، میلگرد، نبشی و تسمه از جمله پروفیل‌های باز هستند که هرکدام برای مصارف خاصی استفاده می‌شوند

پروفیل در و پنجره

پروفیل در و پنجره از پرکاربردترین پروفیل‌هایی است که در اشکال و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. هرچه از پروفیل درب و پنجره با کیفیت‌تری استفاده شود، سطح کیفی ساختمان نیز افزایش پیدا خواهد کرد

کاربردی ترین پروفیل، پروفیل زد

پروفیل زد در 4 نوع Z16، Z18، Z20 و Z22 تولید می‌شود. هرکدام از این پروفیل‌ها دارای ضخامت و وزن متفاوتی هستند.

پروفیل سی پرلین

پروفیل C در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. برای ساخت این پروفیل ابتدا ورق برش میخورد و سپس وارد دستگاه رول فرمینگ می شوند و شکل‌دهی می‌شود.

 

 

 

روش غیر مستقیم ساخت پروفیل قوطی

در ساخت پروفیل به روش غیر مستقیم، لوله فلزی درزدار توسط روش‌های فرم‌دهی شعاعی، لبه‌ای و مرکزی به شکل قوطی در می‌آید. این لوله با عبور از قالب‌های مختلف تاب برداشته و در اشکال مختلفی تولید می‌شود. سرعت تولید پروفیل در این روش بالاتر از روش مستقیم است و لبه‌های کار به شکل گرد در می‌آیند. در این روش اندازه ضلع‌ها و انحنای سطح کار به صورت دقیق نیست.

خرید قوطی آهنی و بررسی قیمت قوطی

برای خرید قوطی آهنی می‌توانید از کارخانجات مختلف و یا وب‌ سایت‌های معتبر اقدام کنید. آراد آهن یکی از مرجع‌های فروش انواع پروفیل از جمله قوطی آهنی است. از این سایت به عنوان مرکز فروش آنلاین قوطی آهن در ایران است.شما با مقایسه قیمت‌ها، خواهید دید که ارزانترین و با کیفیت ترین قوطی پروفیل در این مجموعه عرضه می شود و بهترین گزینه برای خرید آهن آلات است. آراد آهن اسپادانا مرکز آهن اصفهان و تامین کننده انواع قوطی آهنی در کشورمان است که به طور مستقیم و با نازلترین قیمت می‌توانید قوطی پروفیل کارخانه نورد پروفیل ساوه، نیکان اصفهان و صنایع فولاد هیبرید عرضه میکند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۷:۵۷ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)