آراد آهن آراد آهن .

آراد آهن

نکاتی در مورد خرید ورق سیاه

 

ورق سیاه ورق فولادی است که با روش نورد گرم تولید می شود. به این علت به این نوع ورق، ورق سیاه می گویند که به علت دارا بودن آثار اکسید و زنگ زدگی ظاهری مات و کدر دارد.

 

خرید ورق سیاه


 خرید ورق سیاه  به دو انجام می شود: تهیه از بازار آهن و تهیه ورق از خود کارخانه. حال نکاتی که در خرید از بازار آهن باید به آن توجه کنید عبارت است از:

آشنایی کامل با مشخصات فنی ورق سیاه و کارخانه تولید کننده آن

داشتن قیمت روز برای جلوگیری از سودجویی افراد

مشورت با افراد دارای تجربه در این زمینه

خرید از مکان های دارای مجوز اتحادیه به منظور اطمینان از گارانتی محصول خود

در صورت تمایل به خرید انواع ورق سیاه می توانید پس از گرفتن استعلام قیمت و تاییدیه قیمت از بازرگانی های معتبر آهن آلات سفارش خرید خود را مطرح نمایید.

 

قیمت ورق سیاه


عوامل متعددی بر قیمت روز ورق سیاه تاثیر گذار است. از جمله این موارد می توان به قیمت مواد اولیه، هزینه حمل و نقل، هزینه نیروی انسانی، هزینه سوخت و انرژی، نرخ تورم، میزان عرضه و تقاضا، شرایط سیاسی و بین المللی و ... اشاره کرد. یکی از شرکت های معتبر که در زمینه عرضه انواع ورق سیاه فعالیت می کند شرکت آراد آهن می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی آراد آهن  و با کانال تلگرام این شرکت از قیمت روز ورق سیاه مطلع شوید. در صورت تمایل به خرید ورق سیاه از طریق سایت آراد آهن سفارش خرید خود را ثبت نموده یا با تماس تلفنی با کارشناسان فروش بخش ورق این شرکت می توانید از قیمت ورق سیاه و شرایط خرید آن اطلاع کسب کنید.

 

کارخانه های مهم تولید کننده ورق سیاه در ایران

از مهم ترین کارخانه های تولید کننده ورق سیاه در ایران  می توان به فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین خوزستان، کارخانه فولاد کاویان اهواز و ورق سیاه گیلان اشاره کرد. هر یک از این کارخانه ها  ابعاد متفاوتی از ورق های سیاه را تولید می کنند. این کارخانه ها ورق های خود را در ابعاد مختلف و با صخامت های مختلفی تولید می کنند.

 

قیمت روز ورق سیاه


اصلی ترین دلیل  نوسانات قیمت ورق سیاه در ایران نوسانات دلار است. از طرفی تمایل کارخانجات به صادر کردن این محصولات باعث شده تا عرضه این نوع کالا با کمبود مواجه شده و قیمت آهن در داخل کشور افزایش یابد. که این عامل می تواند تاثیر حیاتی در صنایع خودروسازی، پتروشیمی و ساختمان سازی کشور داشته باشد. پس این را در نظر بگیرید که قیمت روز ورق سیاه می تواند به صورت لحظه ای دچار نوساناتی شود.

 

کاربردهای ورق سیاه در صنایع


از کاربردهای ورق سیاه در ساختمان سازی و صنعت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تولید پروفیل های ساختمانی باز و بسته مانند قوطی ، پروفیل زد، پروفیل درب و پنجره، پروفیل آبرو

در مقاطع فولادی مختلف چون نبشی، ناودانی، تیر ورق و …

در گارد ریل و تجهیزات مربوط به راه سازی

صنایع عظیم مثل کشتی سازی و تجهیزات دریایی دیگر

ساخت تانکر و دیگر مخازن ذخیره سازی مشتقات نفت

جهت مشاهده کامل این مطلب به دانشنامه آراد آهن مراجعه نمایید.


برچسب: قیمت ورق سیاه، خرید ورق سیاه، قیمت آهن آلات، خرید آهن، ورق سیاه فولاد مبارکه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۱:۱۲ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)